Jak zapewnić klientom szybką komunikację z marką?

brand24Klient chcąc komunikować się z marką, najczęściej korzysta obecnie z narzędzi social media. Zadaje pytania na oficjalnym fanpage`u na Facebooku, wysyła wiadomości prywatne, czy też kontaktuje się z marką w systemie komentarzy pod publikowanymi postami. Niemniej, oficjalne profile marek i prywatne wiadomości, jakie można przesyłać w portalach społecznościowych, to jeden z wielu sposobów komunikacji klienta z marką.

Jak monitorować serwisy społecznościowe?
Firmy mogą otrzymywać powiadomienia o tym, że na forach internetowych lub w innych serwisach klient wspomina w sposób pozytywny lub negatywny o marce. Taką usługę oferuje Brand24, system skutecznego monitoringu internetu i serwisów społecznościowych. Jeśli firma chce budować trwałe relacje z klientami, powinna reagować na każde powiadomienie z systemu. Ułatwia to przycisk odpowiedz, dodany w panelu administracyjnym klienta Brand24. Dzięki temu można nie tylko na bieżąco śledzić dyskusję wokół naszej marki, ale reagować na pozytywne i negatywne opinie. Pozwala to na szybką odpowiedź na nurtujące klientów pytania.

Czym grozi brak odpowiedzi na pytania klientów?
Brak odpowiedzi w wymaganym czasie – najlepiej natychmiast, albo w ciągu maksymalnie kilku godzin, powoduje, że klient wyrabia sobie negatywną opinię o marce. Żadna firma nie powinna sobie na to pozwolić, ponieważ w ten sposób tracimy nie tylko jednego klienta niezadowolonego z braku kontaktu z naszą firmą, ale i potencjalnych klientów, którym mógłby on polecić nasze produkty lub usługi. Brand24 wspomaga kreowanie komfortowej komunikacji konsumentów z marką w social media. Szybka reakcja buduje pozytywne relacje z klientami.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s